Stempel challenge 3

  

Hi all,

Vandaag is er weer een leuke stempel challenge gestart op de Facebook pagina van FindIt. De sketch geeft aan hoe je kaart eruit moet zien, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.

De basis is een slimline model en ik heb voor het groene papier een slimline snijmal gebuikt. Op de witte kaartjes heb ik tafereeltjes gestempeld, de middelste moest tekst zijn, maar toevoegen mag wel, weglaten niet.
Dus ook een boomstammetje met een taartje gestempeld.


Dit is de sketch en ik zal hieronder vermelden welke materialen ik heb gebruikt.


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Card Deco linnenkarton #01 Wit en #21 Meigroen
👉Yvonne Creations Clear Stamps: YCCS10070 Jungle Party
👉Card Deco Essentials Cutting Dies: CDECD0105 Slimline Flowers
👉Staedtler Watercolour Duo Brush Pens: 3001 TB18

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts