Merry Christmas


Hi allemaal,

De kerstman die vast zit in de schoorsteen, blijf dat leuk vinden (leedvermaak)

Voor de liefhebbers heb ik op mijn blog een kleine werkbeschrijving... maar mocht je hem maken, deel dit dan met ons. Blijf ik leuk vinden!

De gebruikte mallen en tekststempel zijn van Yvonne Creations uit de serie "Christmas Scenery" 


Op de onderstaande foto zie je dat de zak nog wordt vastgehouden...


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Card Deco Linnen karton: #01 Wit #12 Koffiebruin #23 Kerstgroen en #34 Kerstrood
👉Yvonne Creations Dies: YCD10335 Santa Claus
👉Yvonne Creations Dies: YCD10336 Chimney
👉Yvonne Creations Clear Stamps: YCCS10075 Christmas Scenery

👉NU verkrijgbaar!

Werkwijze:

De basiskaart is 9x23cm, vouw dit dubbel. 
Met de snijmal van de schoorsteen kan je met inkt wat accenten aanbrengen. 
Stans het dak en de schoorsteen uit, laat de mal erop liggen en breng dan wat inkt aan. 
Ril de bovenste rand van het dak, zodat je een afdakje krijgt.
Sans het sneeuw uit en werk de randen met inkt.

Stans de armen, zak en de kont( uuh ik bedoel de benen) uit in rood.
Laat het geheel in de mal zitten en breng aan het open gedeelte nu Expanding mouse aan, verhitten met de heattool.
Stans de handen en voeten uit in zwart, knip deze uit en plaats ze zoals op foto.


Stans voldoende cadeautjes uit en bewerk deze met een goudkleurige stift.


Lijm de schoorsteen in het midden aan de bovenzijde van de kaart.


Plak nu alle delen en stempel de tekst op wit karton, mat deze op groen.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs Bianca






 

Reacties

Populaire posts