Stempel Challenge 2

 

Hi all,

Vandaag is er weer een leuke stempel challenge gestart op de Facebook pagina van FindIt. De sketch geeft aan hoe je kaart eruit moet zien, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.

De gele basiskaart is 21x15cm, daarop komt een zwarte mat van 10x14.5cm. Het witte kaartje is 9.5x14.5cm. Op het witte gedeelte plak ik 5cm van boven en onder (washi)tape en stempel de bijtjes verdeeld over de vlakken. De tekst mat ik op geel papier en dan plaats ik 2 stansjes van bloemen.


Dit is de sketch en ik zal hieronder vermelden welke materialen ik heb gebruikt.


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Yvonne Creations, Bee Honey, Dies: YCD10320 Bees
👉Yvonne Creations, Bee Honey, Clear Stamps: YCCS10074 Bee Honey

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts