Mini huisjes

 

Hi allemaal,

Even geleden had ik jullie al een huisje laten zien die ik had gemaakt met de mallen van "Snowy Christmas" kunnen jullie je dat nog herinneren?

Ik was geïnspireerd door de live van Ilse...

Maar ik heb er ondertussen dus een klein straatje van gemaakt en die samen op het "Christmas book" mal geplaatst, wat mos er rondom heen en een leuk tekstje erbij. 

Was weer leuk om te doen... inimini dingen blijven leuk! Kijk dan naar de brievenbus... zo schattig!


Door het oranje achter de ramen te plakken lijkt het net of er lampen branden...


Hoe maak je de huisjes:

Het huisje stans ik 2x uit, achter het huisje plaats ik oranje karton en het strookje zoals hieronder op foto staat plaats ik ertussen. De stippellijn is rillen, de maten staan erbij en ik knip van de plakrand 0.3cm  de hoekjes weg. 
De totale lengte is: 19cm


De totale lengte is: 17cm


De totale lengte is: 16.5 cm


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Amy Design Dies: ADD10302 Christmas Book
👉Amy Design Dies: ADD10303 Christmas Houses
👉Designed by Anna Clear Stamps: DBACST10002 Tekst Kerst
👉Card Deco Linnen karton: #12 Koffiebruin, #33 Chocolade Bruin #44 Mokka, #34 Kerstrood en #66 Mandarijn

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca







Reacties

Populaire posts