Tekenen 2022

 

Hi allemaal,

Het is bijna 2023! Wat gaat de tijd toch snel...

3 jaar geleden starten we met een leuke uitdaging, we mochten namelijk als DT team voor Craft Sensations leuke dingen maken! Nu is dat hoofdstuk ten einde en gaan we allemaal weer starten aan iets anders. Maar wat... 

Ik zag al enkele weken allemaal leuke diertjes voorbijkomen, deze waren allemaal zelf getekend. Kei mooi en ik was best jaloers op hun tekenkunsten, wilde dat ook wel kunnen, maar helaas ik heb andere kwaliteiten denk ik dan maar. Maar toch dacht ik waarom probeer ik het niet gewoon... nooit geschoten is altijd mis, toch!
Dus hup op zoek naar een tutorial en zag dat het best makkelijk eruit ziet... toch maar proberen...

Zeg nou zelf voor een eerste tekening is ie toch gewoon helemaal leuk:



Dat smaakte naar meer... dus op zoek naar een andere. Ook deze lukte aardig goed:


Toen was ik overstag, heb het boek van Karin Luttenberg: "leuke diertjes" tekenen besteld. De tutorials waren ook van haar, dus het boek zal ook wel leuk zijn... dit was op zaterdag kerstavond. Weet je hoe lang het dan duurt dat het binnenkomt... Dinsdag pas. Nog maar een filmpje zoeken:


Zondag 2e kerstdag lopen wij op een snuffelmarkt en kom ik daar gewoon een handletterboek tegen van ook Karin Luttenberg... ben niet zo van het handletteren maar voor die paar euro kon ik het niet laten liggen. 'S middags meteen maar aan de slag met de eerste opdracht:


Ook een quote gemaakt, was toch bezig.


Eindelijk dinsdag, als eerste ben ik aan de slag gegaan met de katjes, het is allemaal bij lange na niet perfect. Maar ik vind het leuk en ben er trots op en dat is wat telt! Plezier erin hebben, weet je het zal straks allemaal wel beter en mooier worden en anders maar niet. 
Onder het tekenen dacht ik: zou ze nog meer leuke boeken voor mij hebben, zou ik ook de Cartoonmeisjes aan durven?


Mijn man zei... je bent bijna jarig bestel toch wat je nodig hebt. Ook de "juiste" pennen en potloden enzo... Ik ben los gegaan, hoef je maar 1x te zeggen... woensdag avond laat nog besteld... ook "dare to doodle" leek mij leuk.
Moest dus nog wachten tot vrijdag...ondertussen ook wat andere leuke diertjes getekend...


Vrijdag was alles binnen... en tegelijkertijd kwam Paperfuel met een leuke challenge, deze heb ik voor mezelf even op papier gezet, samen met 2 hondjes


De eerste opdracht is "GYM", heb dus "Cartoonmeisjes" al binnen, zou het meteen lukken... ja ben tevreden. Kan nog niet uit het hoofd tekenen, maar zo met de boeken erbij gaat het prima.


De onderstaande glazen komen uit het "Dare to Doodle" boek, vond ik trouwens wel een lastige, maar kan de pret niet drukken.

In 2023 zal ik zeker blijven tekenen, maar wil ook scrappen blijven doen ooh en miniatuur en ... en ... oke.. vind teveel leuk🙈.

Maar dat ik tekenen en scrappen in het nieuwe jaar ga combineren weet ik zeker!

Fijne jaarwisseling allemaal!


Reacties

Populaire posts