Journal Challenge maart 2022

 


Hi allemaal,

Het is alweer maart!

Tijd voor een nieuwe challenge, Ellen heeft in januari op Creatief met Craft en Art Sensations uitgelegd wat de nieuwe challenge precies inhoudt. 
En ik schreef al eerder dat ik dit allemaal ga verwerken in mijn memory dex, hierbij opdracht 3.

Ik doe het lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje Pocket-Zegel-Washi tape. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. Ik heb een zegel pons gebruikt en dit is gelijk de pocket, op de zegel is de tekst van washi tape geplaatst. 
Ik ben in februari gestart met een nieuwe functie binnen mijn huidige werkgever, alleen is dit niet helemaal wat ik ervan verwacht, dus ik heb mezelf een doel gesteld voor de maand maart. Deze is vermeld op het label dat in de pocket is gestopt. Wanneer ik mijn doel heb bereikt zal ik dit wel op facebook vermelden...

Verder is de kleur blauw aanwezig en door de gesso op de randen heeft een een winterse uitstraling.


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en extra opmerkingen te plaatsen


Dit is de bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

Ik begin met het stansen van de basisvormen.


De randen bewerk ik met blauwe inkt en witte gesso.


Plak het op elkaar.


Ik stans met een pons de zegel en eronder plaats ik blauw jute.


Washi tape met tekst mat ik op het designpapier en plaats ik met 3d tape op de zegel. 


Dan maak ik door tape op deze manier te plaatsen van de zegel een pocket.


Strikje onder de tekst en dan op de basis, label erin.


Nog mooie parels in de kleur erbij.


En klaar... ik ga voor het doel... wordt vervolgt.


Gebruikte materialen Craft Sensations.

Designpapier


Linnen cardstock


Washi tape


Parels


Reacties

Populaire posts